خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی روز گذشته همزمان با تحویل سال نو در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، گفت: از زمانی که راهیان نور راه اندازه شده هر سال با توجه به مسئولیت و علاقه ای که داشتم زمان تحویل سال جدید جنوب بودم و امسال نیز سال جدید را در گلزار شهدا آغاز کردم.
کد خبر: ۹۰۰۱۵۹۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اقتدار خود را نشان می دهد به برکت خون شهداست.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در مزار شهدای مدافع حرم، این شور و شعور مردم را نسبت به شهدا غیرقابل وصف عنوان کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود در جمع مردم با اشاره به پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب، اظهارداشت: تنها راه رهایی از مشکلات اقتصادی حمایت از تولید داخلی است که این موضوع با به‌کارگیری سرمایه عظیم نیروی انسانی و با آموزش متناسب با بازار کار و ارائه تسهیلات مناسب، زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اشتغال و تولید دو رکن اساسی اقتصاد مقاومتی است، تاکید کرد: مسئولان باید در بحث اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی، مصرف تولید داخلی و اشتغال، مطابق مطالبی که رهبر فرزانه انقلاب چندین سال است به آن ها اشاره دارند توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار امیدواری کرد:  حسن توجه مسئولان به منویات رهبر فرزانه انقلاب منجر به اشتغال جوانان منتظر کار شود. 

ارسال نظرات