دبیر قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به فعالیت‌های متنوع دانشجویان جهادگر یزدی در آستانه سال جدید در مناطق زلزله‌زده کوهبنان گفت: اردوهای جهادی در این مناطق در ایام نوروز نیز تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۰۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
علی پور میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در یزد، با اشاره به تداوم حضور جهادگران یزدی در مناطق زلزله‌زده کوهبنان کرمان ازجمله روستای جور، گفت: در آستانه سال جدید حدود ۲۵۰ جهادگر یزدی در این منطقه به ارائه خدمات متنوع عمرانی و فرهنگی مشغول هستند.
دبیر قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان این‌که این جهادگران از دانشجویان بسیجی دانشگاه یزد، طلاب حوزه علمیه تفت، بسیجیان حوزه مقاومت فجر و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد ازجمله فرهنگسرای مهدویت، مدرسه عشق و... هستند، یادآور شد: فعالیت این جهادگران از اوایل هفته گذشته آغازشده و تاکنون ادامه دارد و در طول ایام نوروز نیز گروه‌های جهادی دیگری از استان یزد در این مناطق حضور خواهند یافت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولین منطقه باید حضور جهادگران در این ایام در این مناطق را غنیمت شمرده و با آن‌ها همکاری کنند، تصریح کرد: بهره‌گیری از این نیروی انسانی باانگیزه و توانمند باید موردتوجه مسئولین قرار بگیرد و حمایت‌ها جهت پیش برد اهداف از آن‌ها باید افزایش پیدا کند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان با اشاره به شرایط و نیاز‌های منطقه و با تأکید بر اینکه اگر به برخی از خانواده‌های زلزله‌زده کوهبنانی کمک نشود، بسیاری از آن‌ها باید سال‌های سال در کانکس‌ها با کمترین امکانات زندگی کنند، بیان داشت: تعامل خیرین با جهادگران می‌تواند زمینه‌ساز اقدامات پربرکت و بزرگی در این منطقه باشد.

پور میرزایی اضافه کرد: خیرین و علاقه‌مندان به همکاری و کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کوهبنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱-۷۲۱۱-۱۱۳۶-۳۳۱۴ متعلق به جبهه فرهنگی استان یزد واریز کنند و جهت اطلاع از آخرین فعالیت‌ها جهادگران در منطقه و همکاری با آن‌ها به پایگاه اطلاع‌رسانی قرارگاه جهادی شهید محمدخانی به نشانی q-hajammar.ir و یا کانال تلگرامی با آدرس @Q_Hajammar مراجعه کنند.
ارسال نظرات