خبرهای داغ:

برگزاری آیین ویژه تحویل سال در یادمان شهدای کربلای 4

مسئول خادمین یادمان شهدای کربلای4(یادمان علقمه) گفت: آیین ویژه تحویل سال در یادمان شهدای کربلای 4 برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۰۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش بسیج، مجتبی سامانی مسئول خادمین یادمان شهدای کربلای4(یادمان علقمه) در گفتگو با خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر در یادمان شهدای کربلای4، گفت: با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال 97 به تعداد کاروان ها و ماشین های شخصی افزوده می شود. همچنین شاهد حضور خانواده هایی از شهر های مختلف کشور هستیم که یادمان علقمه را برای تحویل سال انتخاب کرده اند.

وی افزود: یادمان شهدای کربلای4(یادمان علقمه) همه ساله میزبان فرماندهان عالی رتبه سپاه و مسئولین کشوری است، افزود: از چند روز گذشته بیشترین تمرکز خود را برای اجرای برنامه ای معنوی به کار گرفته ایم که به لطف شهدا و امام هادی علیه السلام زائران سرزمین نور را با دست پر راهی شهر هایشان کنیم.

گفتنی است یادمان شهدای «علقمه» در غرب جاده شهرستان خرمشهر به سمت آبادان و در منطقه کوی‌ آریا قرار دارد که هنوز که هنوز است، آثار سال‌های دفاع مقدس و خرابی‌ها در آن به وضوح نمایان است.

این یادمان جزو یادمان‌هایی است که مظلومیت و حماسه‌ها در آن بیشتر به نمایش قرار می‌گیرد، گرچه همه یادمان‌های دفاع مقدس بیانگر حماسه شهیدان و رزمندگان بودند اما برخی از آن به علت داشتن امتیازات متفاوتی، در نوع خود کم‌نظیر هستند.

یادمان شهدای علقمه، بیانگر حادثه و عملیات کربلای چهار است، عملیاتی که به همان اندازه که در آن شجاعت، دلاورمردی و فداکاری حرف اول را می‌زد، مظلومیت نیز به همان اندازه به اوج خود رسیده بود.

عملیات کربلای چهار با رمز پیامبر عطوفت و مهربانی‌ها و با ذکر «یا رسول الله» در تاریخ سوم دی‌ماه سال 65 آغاز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار