خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: جریان راهیان نور یک حرکت اثر گذاری محسوب می شود که این اثرگذاری در جوانان بیشتر است.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۱۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش بسیج، سردار علی اصغر محسن شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در گفتگو با خبرنگار جهاد رسانه ای شهید رهبر گفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهیان نور پرشور بوده و تا به امروز شاهد حضور جوانان و نوجوانان مشاق در یادمان های شهدا هستیم.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری تصریح کرد: حرکت راهیان نور یک کارکرد فرهنگی است اما ایشان عبارت فناوری را به کار بردند که جهشی فرهنگی و فناوری در نوع خود محسوب می شود که با تجمیع همه فاکتورها بایستی خروجی خوبی را به دنبال داشته باشد برای بهتر ارائه دادن کار و معنایی کار شود و این اصلی است که باید در این جریان قرار بگیریم، با توجه به فرموده امام راحل دشمن در یک مورد فشار زیادی می آورد بدانید که در مورد آن کار موفق بودید، جریان راهیان نور یک حرکت اثر گذاری محسوب می شود که این اثرگذاری در جوانان بیشتر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران درباره اقدامات بنیاد حفظ آثار استان تهران در زمینه راهیان نور بیان کرد: در کنار سایر استان ها یک دستور العمل هایی ذکر شده است که ما وظیفه عمل به آن ها را داریم، یک رسالت کلی و سیتمی این است که هر چه در توان داریم را به میدان بیاوریم تا راهیان نور هر چه باشکوهتر برگزار شود، زائر می خواهد با آن فضای خاکی ارتباط بگیرد و اثر گذاری مناسبی را هم به همراه دارد.

شیخی در مورد شعار سال خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس این شعار محقق شده است در حال حاضر هم این شعار مسیر خوبی را طی می کند و امام«ره» فرمودند که جنگ صادر شده است شیطنت و خباثت های دشمن نشان دهنده این است که ما توانتسه ایم. ما باید متکی به حرکت های دشمن نباشیم و به حرکت خود ادامه دهیم که این همان خواسته مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها