خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان این انقلاب و راه شهدا هستند، گفت: مسئولان باید در سال جدید بیش از گذشته به فکر خدمت به این مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۳۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

سردار سیدعباس موسوی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز با اشاره به حضور زائران سرزمین نور در خوزستان اظهار کرد: هیچ کسی فکر نمی‌کرد که روزی این مناطق دوباره شاهد حضور عاشقان شهدا باشد.

وی افزود: امروز به لطف شهدا از سراسر کشور و حتی خارج از ایران، زائرانی به قصد تبرک به این مناطق می‌آیند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدا از همه چیز خود گذشتند تا این انقلاب به دست نااهلان نیفتد. امروزه بعضی از مسئولان پا روی خون شهدا می‌گذارند. بعضی‌ها به‌دنبال حذف نام شهدا از کتاب‌های درسی و خیابان‌ها هستند.

موسوی با بیان اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند یاد شهدا را از ذهن تاریخ حذف کند، گفت: یاد شهدا برای همیشه در حافظه تاریخ باقی خواهد ماند و آن مدیری که به فکر حذف نام شهدا از کتاب‌های درسی و خیابان‌های شهرمان است خود از صفحه‌ی روزگار حذف خواهد شد.

این برادر شهید بیان کرد: مردم ایران اسلامی شهید نداده‌اند که مسئولان ما با قاتلان آنان به مذاکره بنشینند. برجام نشان داد که دشمنان همیشه به فکر ضربه زدن به این نظام هستند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: دشمنان به فکر ضربه زدن به این نظام مقدس هستند و در داخل عملکرد بعضی از مسئولان باعث شادی دشمنان می‌شوند.

موسوی در ادامه گفت: مردم همواره پشتیبان این انقلاب و راه شهدا هستند. مسئولان باید در سال جدید بیش از گذشته به فکر خدمت به این مردم باشند. هرکس که به فکر ضربه زدن به این انقلاب و مردم ایران باشد بلاشک مزدور دشمن است.

وی در پایان گفت: اگر می‌خواهید که این انقلاب به سرمنزل مقصود برسد، راهی که امام و شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند را ادامه بدهید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها