امام جمعه اردکان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی گفت: در سایه وحدت و اطاعت امت از امامت در راه سربلندی کشور بکوشیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۵۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۷ گفت: باید در راستای تحقق شعار سال کمر همت ببندیم و در سایه وحدت و اطاعت امت از امامت مشکلات را حل کنیم و هرچه بیشتر در راه سربلندی کشور بکوشیم.متن پیام به این شرح است.
بسمه الحکیم
آمدن بهار پر طراوت و تجدید حیات طبیعت نشانه‌ای شگفت و درس آموز از عظمت و حکمت لایزال الهی است. قرآن کریم مکرر از حیات و ممات زمین در بهار و زمستان یاد کرده و همگان را به عبرت آموزی و توشه اندوزی برای زندگی ابدی فرا خوانده است.
سال نو و هم زمانی آن با ماه پر فضیلت رجب را به همه همشهریان عزیز و دوست داشتنی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند مهربان سالی سرشاز از برکت، معنویت، عافیت و دوری از بلا و آفت برای همگان مسألت می‌نمایم.
امسال از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد که امیدواریم همه ما در راستای تحقق آن کمر همت ببندیم و در سایه وحدت و اطاعت امت از امامت مشکلات را حل و هرچه بیشتر در راه سربلندی میهن عزیزمان بکوشیم.
سید اسماعیل شاکر
امام جمعه اردکان
نوروز ۱۳۹۷
ارسال نظرات