زائر اراکی راهیان نور در گفتگو با بسیج:
زائر اراکی راهیان نور گفت: امروز وظیفه ما است تا پیرو راه شهدا باشیم و از آرمان‌ها انقلاب و ارزش‌ها اسلام دفاع کنیم. شهدا از ما انتظار دارند تا پاسدار خون‌شان باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۶۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

نجمه یکی از دانش‌آموزان اراکی مدرسه ایمان و از زائران سرزمین‌های نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به انگیزه و علاقه‌اش برای حضور در اردوهای راهیان نور گفت: دانش‌آموز پایه نهم هستم و از اینکه امسال نمی‌توانستم با راهیان نور دانش‌آموزی به این مناطق اعزام شوم بسیار ناراحت بودم.

وی افزود: بسیار دلم می‌خواست به این مناطق سفر کنم و از نزدیک شرایط رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس درک کنیم، دلم می‌خواست بدانم این مناطق چه جذبه‌ای دارد که خیلی‌ها را شیفته خود کرده است.

این دانش‌آموز اراکی ادامه داد: از سوی دیگر دلم می‌خواست با حضور در این مناطق اولویت‌های شهدا را درک کنم؛ و وقتی در این مناطق حضور پیدا کردم تا حدودی شرایط سخت آن سال‌ها را درک کردم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما است تا پیرو راه شهدا باشیم و از آرمان‌ها انقلاب و ارزش‌ها اسلام دفاع کنیم. شهدا از ما انتظار دارند تا پاسدار خون‌شان باشیم.

نجمه با تاکید بر اینکه راویان یادمان‌های شهدا برای‌مان گفتند که شهدا خیلی به نماز پیابند بوده‌اند و حلال و حرام برایشان مهم بوده و حتی احترام به والیدن را بسیار اهمیت می‌دادند؛ امروز باید ما هم سیره شهدا را الگو قرار دهیم تا ان شاءالله شفاعت شهدا در آخرت شامل حال‌مان شود.

این دانش‌آموز اراکی با تاکید بر اینکه دفاع از ارزش‌ها در مقابل هجمه فرهنگی دشمن بر آحاد جامعه واجب است، تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم چراکه آنان از خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یادمان شهدای فکه که رفتم حس و حال غریبی داشتم آنجا احساس کردم که به واسطه شهدا به خدا نزدیک‌تر هستم، سفارش می کنم به تمامی همسالانم و کسانی که نیامده‌اند این مناطق را زیارت کنند سفارش می کنم بیایند و اگر این مناطق و این یادمان‌ها را زیارت نکنند شاید بزرگترین فرصت زندگی‌شان را از دست داده باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات