همسر شهید مدافع حرم «غلامی» گفت: باید با امر به معروف و نهی از منکر در راه حفظ ارزش های اسلامی کوشا باشیم و هر توطئه و دشمنی علیه این نظام را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۷۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

همسر شهید مدافع حرم سردار پاسدار احمد غلامی و از زائران راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به انگیزه‌اش برای سفر به مناطق عملیاتی گفت: همسرم از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود که بعد از پایان جنگ تحمیلی همیشه از اینکه از همرزمانش جا مانده است و توفیق شهادت را نیافته بسیار ناراحت بود و حسرت می‌خورد.

وی افزود: همسرم از جانبازان دوران دفاع مقدس بود و همیشه می گفت که امیدوارم در آخرت همین مقام جانبازی در راه اسلام شفیعم شود.

این همسر شهید مدافع حرم ادامه داد: بالاخره در سال 94 به آرزوی دیرینه‌اش که رسیدن به فیض شهادت بود در سوریه و در دفاع از حریم آل‌الله نصیبش شد.

وی با بیان اینکه خود فرزند شهید است، گفت: توفیق این را دارم که پدرم هم در سال‌های آغازین نهضت انقلاب اسلامی به مقام شهادت نایل آمد و امیدوارم که در آخرت همسرم و پردم شفاعت مرا کنند.

این همسر شهید مدافع حرم با تاکید بر اینکه همیشه بایستی پیرو مکتب شهدا باشیم، گفت: شهدا برای اینکه امروز ما در آرامش باشیم از خود گذشتند ولی متاسفانه امروز خیلی از افرادی که قدر این امنیت را نمی‌دانند با جزئی‌ترین مشکلات بهانه به دست دشمنان این نظام می‌دهند.

این زائر اراکی راهیان نور با اشاره به اینکه باید در راه دفاع از اسلام سیره شهدا را الگو قرار دهیم، گفت: باید با امر به معروف و نهی از منکر در راه حفظ ارزش های اسلامی کوشا باشیم و هر توطئه و دشمنی علیه این نظام را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات جسمی آرزوی حضور در این مناطق را داشتم به خود شهدا توسل کردم و مطمئن هستم که شهدا خود طلبیدند که امروز در آستانه سال جدید در این مناطق هستم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات