مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی:
مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان مرکزی گفت: فرهنگ دفاع و شهادت یکی از ثروت‌های ارزشمند در اختیار نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمن می داند تا زمانی که این فرهنگ در میان ملت ایران زنده و پویا است و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۷۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

عسگری مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برنامه‌های این نهاد حمایتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: امسال تلاش داریم تا اعزام راهیان نور ویژه کارکنان و خانواده‌هایشان را به مناطق عملیاتی غرب کشور داشته باشیم.

وی افزود: هرساله اعزام کارکنان به مناطق عملیاتی جنوب را داشتیم ولی امسال به منظور اینکه مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور بیشتر معرفی و مظلومیت رزمندگان اسلام و شهدای دوران دفاع مقدس تبیین شود اواخر فرودین‌ماه اعزام راهیان نور غرب کشور خواهیم داشت.

عسگری با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی از خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی نیز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، گفت: همکاری و تعامل خوبی میان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان با سپاه روح‌الله وجود دارد، هر ساله تعداد زیادی از افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند ولی به دلیل اینکه شان و منزلت افراد تحت پوشش حفظ شود همراه با سایر زائران این مناطق و بدون هیچ اطلاع رسانی اعزام می شوند.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: این فرهنگ ضامن بقای نظام اسلامی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

عسگری ادامه داد: اردوهای راهیان نور، عاملی اساسی در زنده نگه داشتن فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و روحیه ایثارگری بوده و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذار است.

وی افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی راهیان نور، فرصتی مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر زائران به ویژه نسل جوان انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا در قالب بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع و شهادت یکی از ثروت‌های ارزشمند در اختیار نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمن می داند تا زمانی که این فرهنگ در میان ملت ایران زنده و پویا است و اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات