رئيس پليس راه استان اردبيل گفت: حوادث رانندگي در جاده‌هاي استان اردبيل ۲۵ درصد کاهش یافته است
کد خبر: ۹۰۰۱۶۷۴
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت فتاحی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع 15 فقره تصادف و حوادث رانندگی از زمان آغاز اجرای رزمایش ترافیکی نوروز 97 اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهشی 25 درصدی دارد.

وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی سفری شاد، ایمن و آرام برای مسافران و میهمانان نوروزی حاضر در استان اردبیل افزود: مأموران پلیس‌راه در رزمایش ترافیکی نوروز 97 حضوری فعال، پررنگ و هدفمند داشته و با تلاش جهادی در مسیر ارتقای ایمنی عبور و مرور و افزایش آرامش سفر گام برمی‌دارند. 

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: از زمان آغاز اجرای رزمایش ترافیکی نوروز 97، یک فقره تصادف فوتی، 3 فقره تصادف جرحی و 11 فقره تصادف خسارتی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان روی داده، که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهشی 25 درصدی را نشان می‌دهد. 

فتاحی آمار جان باختگان و مجروحان حوادث رانندگی رزمایش ترافیکی نوروز 97 را یک کشته و 3 مجروح عنوان کرد و گفت: در حوزه تصادفات جرحی شاهد کاهش 25 درصدی آمار وقوع و 40 درصدی آمار مجروحان هستیم. 

وی قانونمندی و پایبندی به اصول رانندگی ایمن را ضامن تجربه سفری ایمن و لذت بخش دانست و بیان کرد: برخورد پلیس با رانندگان خطرآفرین و قانون گریز قاطع خواهد بود. 

ارسال نظرات