شهردار اردبیل گفت: تورهای رایگان اردبیل‌گردی از روز چهارشنبه برای بازدید مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از مناطق مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۷۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه ستاد خدمات سفر که در نگارخانه خطایی مجموعه بقعه شیخ‌صفی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تورهای رایگان اردبیل‌گردی از روز چهارشنبه برای بازدید مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از مناطق مختلف شهر اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارمندان شهرداری برای ارائه خدمات کیفی‌تر به مسافران نوروزی، افزود: از 15 اسفندماه و برای استقبال از مسافران نوروزی برنامه‌هایمان را در قالب 15 طرح اجرایی کرده‌ایم تا در راستای خدمات شهری و عمرانی بتوانیم با مطلوبیت برنامه‌هایمان را پیش بریم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: گل‌کاری، نهال‌کاری از نوع گونه‌های مثمر و غیرمثمر، زیباسازی شهر، نظافت فراگیر مناطق‌شهر و همچنین ساماندهی چهار ورودی شهر از اقدامات شهرداری در 15 روز اخیر است.

لطف‌اللهیان بیان کرد: در استقبال از مسافران و گردشگران برنامه‌های فرهنگی و هنری متعدد نیز در حال اجرا است و با اجرای تکم‌گردانی و موسیقی‌های محلی در تقارن این ایام با ماه رجب سعی می‌‌کنیم تا به بهترین شکل در نورروز 97 در خدمت هموطنان باشیم.

وی از توزیع نقشه، بروشور و برگه‌های راهنمای مسافر و نصب بیش از ۲۰ المان و نماد شهری در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: با نورپردازی‌هایی که انجام دادیم در کنار دایر کردن این المان‌ها تلاشمان بر این بوده تا شهر اردبیل را به زیبایی به گردشگران و مسافران معرفی کنیم تا بخشی از هویت، تاریخ و فرهنگ این دیار از این طریق منتقل شود.

شهردار اردبیل بیان کرد: مسافران نوروزی می‌توانند با ثبت نام در نوبت صبح و بازدید در هنگام عصر از اماکن دیدنی این شهر اعم از طبیعی و تاریخی دیدن کنند که امسال بازدید از عمارت قدیم شهرداری نیز جزو این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: در کنار اهتمام سایر دستگاه‌ها شهرداری اردبیل نیز بدون تعطیلی در ایام نوروز و در قالب تعیین کشیک‌هایی که همکاران ما انجام می‌دهند سعی خواهیم کرد تا به صورت شبانه‌روزی در نظافت عمومی شهر و ایجاد فضای بصری و سیمای مطلوب شهری تلاشی جدی انجام دهیم.

ارسال نظرات