نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد افزایش مسافران نوروزی در لرستان هستیم و امروز تبدیل خرم‌آباد به مقصد گردشگری عملی شده است.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۰۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امشب در بازدید از خدمات‌رسانی دستگاه‌های مختلف به مسافران نوروزی در بهارمالگه خرم‌آباد، با اشاره به اینکه در جهت ارائه خدمات متعدد به مسافران نوروزی از آموزش‌وپرورش، هلال‌احمر، میراث فرهنگی، شهرداری و نیروی انتظامی بازدید به عمل آمد، بیان کرد: نکته حائز اهمیت این است که مجموعه عوامل خدمات رسان لرستان در ایام نوروز هماهنگی خوبی باهم داشته و به‌صورت هماهنگ عمل می‌کنند.
وی بابیان اینکه روند خدمات‌دهی به مسافران مناسب و خوب است افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد افزایش مسافران نوروزی در لرستان هستیم و امروز تبدیل خرم‌آباد به مقصد گردشگری عملی شده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان بابیان اینکه استقبال مسافران از حضور در خرم‌آباد وظیفه مسئولین را سنگین‌تر می‌کند تا در آینده با برنامه‌ریزی بهتر استقبال خوبی از مسافران و گردشگران داشته باشند گفت: عواملی که با مسافران برخورد می‌کنند آموزش‌دیده‌اند و بامحبت و صبوری برخورد می‌کنند که این موجب رضایتمندی مسافران شده است.
وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌هایی که برای آسایش و امنیت در عید نوروز تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنم و امید دارم که مهمان‌نوازی مردم لرستان در کشور زبانزد شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات