مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: 11 شهروند محبوس در کابین آسانسور ساختمان های منازل مسکونی با تلاش ماموران این سازمان نجات یافتند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۱۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آتش پاد داوود طالب نژاد، افزود: در پی گزارش های مردمی مبنی بر محبوس شدن تعدادی از شهروندان در کابین های آسانسور ساختمان های منازل مسکونی واقع در شهرک باغمیشه، شهرک نصر و خیابان شریعتی جنوبی، گروهای نجات ایستگاه های شماره 7،9 و 4 به محل های حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات این افراد را آغاز کردند.
وی اظهار کرد: آتش نشانان ایستگاه شماره هفت باغمیشه چهار شهروند، ایستگاه شماره چهار منظریه پنج شهروند و ایستگاه شماره 9 نیز 2 شهروند را از کابین های آسانسور به بیرون منتقل کردند.
طالب نژاد از شهروندان خواست در ایام تعطیلات عید موارد ایمنی به ویژه استفاده اصولی از آسانسور را رعایت کنند و در صورت بروز حادثه سریعا با شماره 125 تماس گرفته و به ماموران این سازمان اطلاع دهند.
وی ادامه داد: شهروندان بیش از ظرفیت مجاز سوار آسانسور نشوند، اگر کابین آسانسور پر بود منتظر دفعه بعد بمانند و سعی نکنند به زور وارد آسانسور شوند.
طالب نژاد از شهروندان خواست اجازه دهید مسافران از آسانسور خارج شوند سپس سوار شوید، هرگز سعی نکنید جلوی بسته شدن در را بگیرید، افرادی را که جلوی شما قرار دارند هنگام خروج هل ندهید و اگر کابین بین طبقات توقف کرد وحشت نکنید و در صورت بروز مشکل سعی کنید با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها