خبرهای داغ:
همزمان با تعطیلات نوروزی ۹۷؛

کاروان راهیان نور ماکو عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

کد خبر: ۹۰۰۱۷۲۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

همزمان با تعطیلات نوروزی ۹۷ کاروان راهیان نور از شهرستان ماکو عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

موسی عطاری در حاشیه مراسم بدرقه این کاروان که در جوار مزار شهدای گمنام ماکو برگزار شد در گفت و گو باخبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور در مسیر تثبیت و تحکیم پایه‌های اعتقادی خانواده ها و مخصوصاً جوانان برگزار می‌شود، اظهار کرد: خانواده ها با اعزام به سرزمین‌هایی که دفاع مقدس در آنجا صورت گرفته بود، یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خود را انجام می‌دهند.

معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: شهدای جنگ تحمیلی با نثار جان خود مسیر را برای سعادت و پیشرفت ما و نسل جوان جامعه هموار کردند.

وی ادامه داد : ۲۶۴ نفر از جوانان، نوجوانان و خانواده ها از شهرستان ماکو در قالب شش دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

عطاری تصریح کرد : هدف از این اردوی سرتا سر نور، آشنایی جوانان و نسل جوان با مناطق عملیاتی و رشادتهای فرزندان این مرز و بوم است.

وی خاطر نشان کرد : خانواده ها در کنار هم از نزدیک در جریان رشادتها و مجاهدتهای رزمندگان دلیر قرار میگیرند و با آرمانهای شهدای والامقام تجدید پیمان می نمایند.

وی بر لزوم تقویت برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و این امر را در تقویت روحیه ایثار و مقاومت دانش آموزان بسیار موثر دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو در پایان بیان کرد : در این کاروان خانواده ها به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و مدت ۴ روز از این مناطق دیدار خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظرات