خبرهای داغ:
مسئول کاروان های راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) خبر داد:

آماده شدن زیرساخت ها در یادمان ها و مناطق مرزی

مسئول کاروان های راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: زیرساخت های کلی در یادمان ها و مناطق مرزی آماده می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۲۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

نادر محمدمیسی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خوزستان اظهار کرد: برای میزبانی از زائران با توجه به اینکه از مهر ماه میزبان زائران راهیان نور دانش آموزی از سراسر کشور در چند یادمان خاص شلمچه، فتح المبین، هویزه، اروند و طلائیه هستیم، اقدامات لازم انجام شده است.
وی افزود: بعد از آن نیز از بهمن ماه میزبان کاروان های راهیان نور دانشجویی بودیم و از اول اسفند شاهد حضور کاروان های راهیان نور مردمی هستیم.
مسئول کاروان های راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) تصریح کرد: زیرساخت های کلی در یادمان ها و مناطق مرزی آماده، فضاسازی فرهنگی یادمان ها انجام شده و آمادگی پذیرش راهیان نور را دارند.
محمدمیسی بیان کرد: ظرفیت اسکان در خوزستان ایجاد و در حال حاضر قریب به 120 هزار نفر شب خواب به صورت تختی در استان فراهم شده است؛ این امکانات در اردوگاه های متمرکز اهواز و خرمشهر در کنار اردوگاه های برپا شده دیگر استان ها در خوزستان پراکنده شده است.
وی عنوان کرد: بنا شده تا از ظرفیت مدارس هم استفاده کنیم که با توجه به هماهنگی با آموزش و پرورش خوزستان کلیه مدارس شبانه روزی یا خوابگاهی را هماهنگ کردیم تا در صورت کسری اسکان از آنها استفاده کنیم؛ همچنین برای استفاده از ظرفیت خوابگاه های دانشجویی نیز با دانشگاه ها رایزنی کردیم.
مسئول کاروان های راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به هجمه راهیان نوری که وارد استان شده بابت ترابری، خدمات، اسکان و پذیرایی زائران مشکلی نداریم.
محمدمیسی عنوان کرد: از سال گذشته هجمه عظیمی که وارد خوزستان می شوند با ماشین شخصی آمده و فرزندان آنها نیز قبلا با کاروان های راهیان نور دانشجویی یا دانش آموزی آمده بودند و بعد هم به خانواده ها گفتند که بیاییم خانوادگی برویم.
وی یادآور شد: راهیان نور تأثیر بسیاری روی نوجوانان و جوانان داشته و اکثر آنها متولد دهه 70 و 80 است که اصلا جنگ را ندیده اند؛ آنها می آیند و استفاده خوبی از فضاسازی ایجاد شده نیز خواهند داشت.
مسئول کاروان های راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: روایت راویان و اثرپذیری یادمان و مزار شهدای گمنام همه باعث ایجاد جذبه می شود که آن زائران سال های آتی هم دوباره برای بازدید از مناطق عملیاتی به استان خوزستان بیایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها