جناب آقای مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون پیام نوروزی منتشر کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۵۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، پیام نوروزی جناب آقای مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون به شرح ذیل است:

یا محول الحول و الاحوال

به نام خداوند متعال و با استعانت از درگاه حضرتش سال نو را آغاز می‌کنیم و با خوشوقتی، فرارسیدن نوروز باستانی را به پیشگاه مقام عظمی ولایت و ملت شریف ایران و حضور همه عزیزان همکار، تعاون گران فعال و مسئولین و دست‌اندرکاران بخش اقتصاد تعاونی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

شکر خداوند متعال که فرصتی دوباره عنایت فرموده است و در ادامه زندگی حرفه‌ای همراه و همگام با کارکنان ساعی و خدوم بانک توسعه تعاون می‌باشم.

از پیشگاه حضرت حجت (عج) استعانت می‌جویم و طلیعه ورود به سال 1397 را در شرایطی شادباش عرض می‌کنم که در سال گذشته با تلاش و همت صادقانه کارکنان بانک توسعه تعاون که به‌حق از متعهدترین و متخصص‌ترین افراد شبکه بانکی کشور می‌باشند، توانستیم خدمات شایسته‌ای را به حضور باسعادت هم‌میهنان عزیز و تعاون گران عرصه کار و فعالیت در سراسر ایران اسلامی ارائه دهیم.

عزیزان هموطن! در سال گذشته نه‌تنها افتخار خدمتگزاری به آحاد جامعه در ارائه تسهیلات مناسب و خدمات نوین بانکی، بلکه سعادت حضور گسترده و همه‌جانبه در طرح‌های توسعه‌ای بخش تعاون و بلکه طرح‌های ملی و فراگیر نظیر طرح توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری نیز نصیب مجموعه بانک توسعه تعاون شده است، توفیقاتی که مرهون فعالیت‌های چشمگیر، حرفه‌ای و قابل‌تقدیر و تأمل خدمتگزاران شما ملت شریف ایران اسلامی و دقت نظر در انجام بهینه امور محوله و درنهایت با دعای خیر شما امکان‌پذیر شده است.

بانک توسعه تعاون با ورود به طرح‌های ملی ازجمله بازوهای دولت محترم در اجرای طرح‌های بزرگ به شمار می‌آید.

اشتغال‌زایی جزء جدانشدنی وظایف بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون کشور محسوب می‌شود و حمایت از تعاون گران و دست اندرکاراران عرصه کار و فعالیت از اهداف تأسیس آن به شمار می‌آید.

تلاش در جهت ایجاد و توسعه اشتغال پایدار همواره و تاکنون از رئوس برنامه‌های بانک بوده و در این مسیر از تمامی امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری روز بهره‌برداری شده است.

سروران! چشم‌انداز پیش روی صنعت بانکداری کشور و بانک توسعه تعاون به لطف الهی و تدبیر دولت محترم چشم‌اندازی روشن است.

همراهی و همدلی شما هموطنان، تعاون‌گران و فعالان عرصه کسب و کار عینیت بخشیدن به مقوله تعاون و ضامن آینده‌ای روشن برای سازمان و خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون است.

همکاران و همراهان! وجود حجم بزرگی از ظرفیت‌های متنوع، نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص، شبکه شعب گسترده در سراسر کشور، بانکداری الکترونیکی کارآمد، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوناگون و طیفی گسترده از تسهیلات و خدمات نوین و روزآمد در مجموعه بزرگ بانک توسعه مایه امید و رونق اقتصاد تعاونی و مایه دلگرمی تعاون گران ساعی و مسئولین و دست‌اندرکاران خدوم بخش تعاون کشور است؛ و امروز ما بیش از هرروز امید به آینده‌ای روشن داریم. امید است در سایه حق‌تعالی و در ادامه توفیقاتی که طی سنوات گذشته حاصل آمده در سال پیش رو شاهد بانکی دانش‌محور، بالنده و سرآمد در ارائه خدمات باشیم و با همیاری یکدیگر در جهت تحقق اهداف عالیه بانک، افزایش بهره‌وری و به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری، درراه شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و اقتصاد تعاونی کشور با استفاده بهینه از منابع و توانمندی‌های فردی و سازمانی گام برداریم.

فرصت را غنیمت می‌شمارم و ضمن تبریک مجدد بهار طبیعت و فرارسیدن نوروز باستانی، به پیشگاه رهبری معظم و ملت شریف ایران اسلامی، تعاون گران و مسئولین بخش اقتصاد تعاونی به‌ویژه همکاران بانک توسعه تعاون سالی پر از خیروبرکت و تندرستی و بهروزی را برای آحاد مردم از درگاه خداوند سبحان خواستارم و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات را برای ارائه خدمتی سرشار از شورونشاط و مملو از توکل و برکات الهی آرزومندم.

نوروز مبارک
حجت‌اله مهدیان

ارسال نظرات