خبرهای داغ:
امیرضا عزیز محمدی نوجوانی که مقتل شهدا را برای تعطیلات انتخاب کرده معتقد است تاریخ تکرار می شود و هربار با سیلی سخت ترانسان ها را بیدار می کند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۶۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زائر راهیان نور گفت: کسانیکه دردها و رنج های گذشته خویش را فراموش کنند و برای دردها درمانی پیدا نکنند تاریخ برای بیداری آنها سیلی سخت و سنگین در نظر می گیرد.
زائر راهیان نور در ادامه اظهار داشت: جنگ را نمی توان تایید کرد اما دفاع مشروع است و هرکس به دنبال صلح و امنیت است باید لبزار دفاع داشته باشد و به اندازه ای خود را تجهیز کند که دیگر نوچه های استعمار همانند صدام جرات حمله به ایران را نداشته باشند.
عملیات والفجر مقدماتی طبق مطالعات بنده جای پای شیطان و نفوذی ها را یادآوری می کند که انسانهای خودفروخته برای کمبودهای دنیوی خود یک ملت را به نابودی می کشانند.وقتی ابراهیم هادی در کانال کنیل مقاومت می کرد فرنگ رفته ها کجا بودند که امروز با شعارهای فریبنده به دنبال بازی با جوانان هستند.
عزیزمحمدی ضمن اشاره به ولایت پذیری تا پای جان گفت: امروز هم در کشور ابراهیم هادی ها زیادتد.حججی ها فراوانند کافیست که رهبر انقلاب اشاره کنند و ما به عنوان یک شیعه پرورش یافته در مکتب خمینی می دانیم که تکرار کربلا و رها کردن امام امت به معنای پایانی بر ایران و انقلاب خواهد بود.
وی در پایان ضمن بهره گیری معنوی از سفر و زیارت راهیان نور گفت: اینجا انسان خود را به خدا نزدیک می بیند و فاصله برزخ و دنیا به اندازه رها شدن یک گلوله بوده تا پرواز را با رقص خونین بال تجربه کنیم.

1002/ت30/ب26

ارسال نظرات
پر بیننده ها