نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان به دنبال تیره و تار نشان دادن فضای جامعه ما هستند اما رهبر فرزانه انقلاب به عنوان یک راهنما و رهبر همه ابعاد و جوانب را می‌بیند و ما وقتی سخنان ایشان را می‌شنویم احساس غرور می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۶۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری شامگاه چهارشنبه در مسجد جامع شهر بردستان و در شام شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: تقارن آغاز سال نو شمسی با ماه رجب و بعد از آن ماه‌های شعبان و رمضان توفیقی است که امسال نصیب ملت ایران شده به گونه‌ای که فضای کشور، جامعه و مردم ما یک فضای دینی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان این که متأسفانه فضای امروز جامعه و تبلیغات زهرآگین دشمن باعث شده که نسل جوان ما اطلاعاتشان در زمینه‌های دینی و معرفتی کمتر از دیگر ابعاد باشد، افزود: اگر مردم ما بیشتر با زندگی، سیره و روش پیامبر و ائمه معصومین آشنا شوند برخی نگرانی‌ها در زمینه مفاسد، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی برطرف می شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر چه امروز پیامبر و ائمه در بین ما نیستند اما سخنان و کلمات  و سیره آنها را داریم و اگر به دو نسخه شفابخش پیامبر یعنی قرآن و اهل‌بیت(ع) او متوسل شویم  انحراف و کج روی در جامعه بوجود نمی آید.

وی بیان کرد: مشکل امروز  جامعه ما این است که به ظاهر حرمت قرآن و اهل‌بیت(ع) و کلمات آنها را نگه می داریم اما در مقام عمل آن طور که شایسته است پایبند نیستیم.

حسینی بوشهری با ذکر حدیثی از امام هادی(ع) عنوان کرد: دنیا به منزله بازاری است که عده‌ای در آن سود و برخی ضرر می‌کنند.

وی با بیان این که عدم آشنایی به وظیقه یا عمل‌نکردن به تکلیف مشکل امروز ماست،ادامه داد: کسانی که در این دنیا با تدبیر لازم جنس خود را به هر کسی نمی‌فروشند و از هر کسی خرید نمی‌کنند هم در این دنیا و هم در آخرت سود کرده‌اند.

امام جمعه موقت قم گفت: عمر بالاترین و برترین سرمایه‌ای است که در اختیار داریم و این همه پیامبران  الهی آمدند و کتب آسمانی آوردند تا ما در مسائل دینی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر ابعاد زندگی به سعادت برسیم.

وی  انقلاب اسلامی را لطف الهی دانست که نصیب ملت ایران شده است و افزود: نعمت دین‌داری، خداشناسی، پرهیزکاری و خدمت به مردم از دیگر نعمت‌هاست که باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم.

حسینی‌بوشهری با بیان این که بالاتر از شهادت نعمتی وجود ندارد، یادآور شد: شهدای عزیز با احساس وظیفه و نثار جان خود یک سرمایه بزرگ برای خود خریدند.

وی با تأکید بر این که باید برای زندگی خود تراز و معیار قرار دهیم، اضافه کرد: همواره خیرخواه  مردم باشیم و بی‌خود و بی‌جهت آبرو و حیثیت دیگران را لکه‌دار نکنیم بلکه به وظیفه مان عمل کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمنان خیرخواه ما نیستند و خودمان باید  قدر این نظام وانقلاب و رهبری و فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم را بدانیم که اگر این گونه باشیم در پایان سال و هنگام محاسبه اعمال کارنامه درخشانی خواهیم داشت.

وی  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جوار مضجع شریف رضوی تصریح کرد: دشمنان به دنبال تیره و تار نشان دادن فضای جامعه ما هستند اما رهبر فرزانه انقلاب به عنوان یک راهنما و رهبر همه ابعاد و جوانب را می‌بیند و ما وقتی سخنان ایشان را می‌شنویم احساس غرور می‌کنیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها