مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اردوگاه فاطمه زهرا (س) استان بوشهر واقع در جاده آبادان - اهواز پذیرای زائرین راهیان نور است.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۶۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرگرد عبدالهادی سبحانی خواه اظهار کرد: این اردوگاه محل یادمان شهدای گمنام شرق کارون است که امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های فرهنگی و تبلیغی مختلفی برای زائرین عزیز راهیان نور برنامه ریزی شده است.
وی برگزاری نمازهای جماعت، زیارت عاشورا، دعای ندبه و مراسم های جشن و عزای اهل بیت علیهم السلام را از جمله برنامه های فرهنگی اجرایی اردوگاه فاطمه زهرا (س) عنوان و خاطرنشان کرد: امسال دو برنامه ویژه نیز برای اجرا در اردوگاه برنامه ریزی شده است که یکی برنامه آغاز سال نو بود که با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) و جمعی از مسئولین برگزار شد و دیگری ویژه برنامه سال روز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به اردوگاه فاطمه زهرا (س) است که ان شاء الله در تاریخ ششم فروردین برگزار می شود.
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: امسال تلاش شده است که فضای اسکان اردوگاه نسبت به سال های گذشته بهتر شود تا ان شاءاله بتوانیم پذیرایی بهتری از زائرین عزیز راهیات نور داشته باشیم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات