حجت الاسلام پژمان فر با اشاره به حضور زائران خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: اکثر این زائران خارجی از شنیدن حماسه آفرینی های شهدا در طول دفاع مقدس، ابراز تعجب می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۶۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام پژمان فر،رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگویی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، بیش از 30 کشور به طور مستقیم، رژیم بعث عراق را علیه ایران حمایت تسلیحاتی و نظامی کردند، گفت: رزمندگان و شهدای ما توانستند در طول هشت سال دفاع مقدس، سرزمین هایی که توسط رژیم بعث عراق غصب شده بود را پس بگیرند و دشمن را به عقب برانند و آنان را از خاکمان بیرون کنند، و این حماسه آفرینی باعث افتخار و غرور ملی است.

 
وی ادامه داد: ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس دیدیم که مردم با  جانشان، از آرمان های کشورمان دفاع کردند و دشمن را که آمده بود تا ایران را شکست دهد و باعث تضعیف روحیه انقلابی شود را شکست دهد.

 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: مردم ما طول سال به ویژه در ایام منتهی به نوروز، عزم سفر می کنند و دلشان را راهی کربلاهای ایران می کنند و سیل خروشان مردم در این مناطق عملیاتی نشان دهنده این است که راه شهدا همچنان ادامه داد و باید گفت که راهیان نور در شکل گیری فکر،اندیشه و پایداری مردم اثرگذار است.

 
حجت الاسلام پژمان فر با اشاره به حضور زائران خارجی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: امروزه حتی مردم کشورهای خارجی که به صورت توریست به ایران آمده اند، به این مناطق سفر می کنند و صحبت های راویان دفاع مقدس را می شوند و با توجه به گزارش های رسیده، اکثر این زائران خارجی از شنیدن حماسه آفرینی های شهدا در طول دفاع مقدس، دچار شگفتی می شوند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها