خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان گفت: بنا بر ابلاغ ستاد فرماندهی همه اقلام مورد نیاز کاروان‌های راهیان نور از خوزستان تأمین می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۷۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

عبدالرضا حاجتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، با بیان اینکه در منطقه فتح المبین تاکنون 250 هزار زائر حضور یافتند، اظهار کرد: هنوز آمارگیری ما به پایان نرسیده است اما این حضور در یادمان فتح المبین نشان می‌دهد که مردم استقبال کم نظیری از این اردوها داشتند.

وی با بیان اینکه در راهیان نور حمایت از کالای داخلی اجرایی شده است، گفت: در این یک دوره یک ماهه راهیان نور چرخه اقتصادی جدیدی شکل می‌گیرد و به همین دلیل ما سعی کردیم که این چرخه متکی به اقتصاد بومی خوزستان باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان با بیان اینکه چرا میراث فرهنگی استان از ظرفیت راهیان نور در معرفی اماکن گردشگری و صنایع دستی خوزستان استفاده نمی‌کند، افزود: بنا بر ابلاغ سردار فضلی ما موظف هستیم که همه اقلام مورد نیاز راهیان نور از خوزستان تأمین شود تا مردم از این ظرفیت بهره ببرند.

وی عنوان کرد: صنایع دستی یکی از ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی است و ما انتظار داریم به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

حاجتی بیان کرد: همه پادگان‌های محل اسکان راهیان نور همه اقلام را از خوزستان تأمین می‌کنند چرا که این ابلاغ فرماندهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها