خبرهای داغ:
زائر راهیان نور گفت: وقتی به فکه رسیدیم اولین نجوایی که به گوشمان آشنا بود صدای شهید آوینی بود.شما می دانید که شهید آوینی محبوب جوانان بوده و هست زیرا سخنان آوینی بر دل آدم می نشیند.
کد خبر: ۹۰۰۱۷۷۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فکه با رمل های داغ و شهدای مظلومش که آوینی شبانه روز در آن زمزمه ملکوت سر می داد پایمان به آنجا باز شد.در مسیر با دوجوان دوست داشتی از تهران روبرو شدیم خیلی شاداب و مهربان وقتی با آنها هم کلام شدیم از فکه و آوینی پرسیدیم سپهر جوانبخت در خصوص فکه گفت:بیست ساله هستم از تهران آمدم برای بازدید از مناطق عملیاتی، ما راهیان نور را انتخاب کردیم وقتی به فکه رسیدیم اولین نجوایی که به گوشمان آشنا بود صدای شهید آوینی بود.شما می دانید که شهید آوینی محبوب جوانان بوده و هست زیرا سخنان آوینی بر دل آدم می نشیند.
وی در خصوص سختی مسیر و منطقه فکه گفت:گرما به انسان غالب می شود وقتی می فهمیم که افرادی در بدترین شرایط گرما و بدون غذا مقاومت کردند سختی مسیر برایمان راحت تر می شود.
ابوالفضل گلستانی هم در خصوص علت حضورش در راهیان نورگفت: فکه را به خاطر آوینی انتخاب کردم،سخت است ایستادگی و مقاومت در برابردشمن تا دندان مسلح بدون جان پناه و داشتن دژ دفاعی که بتوان برای کشورت حماسه خلق کنید!
سخت است اگرجنگ شود برای رسیدن به معشوق خویش از خانواده و زن و فرزند و داشته هایت بگذری و پا در معرکه ای بگذارید که جز شهادت و پرواز به ابدیت چیزی عایدت نخواهد شد.شهدا بزرگترین حماسه سازهای تاریخ هستند که شمع محفل بشریت هستند و ریباترین جمله امام که خرمشهر را خدا آزادکرد در ذهن و قلب مردم حک شده است.

1002/ت20/ب27

ارسال نظرات
پر بیننده ها