خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:
طاهر خانی گفت: جشنواره و نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی جهت آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و گردشگران با فرهنگ، آداب و سنن مردم استان قزوین و همچنین کمک به توسعه گردشگری استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۰۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان کرد: قزوین، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران است و در ادوار مختلف و حکومت‌های تاریخی همواره مورد توجه بوده و همین تاریخچه نیز سبب شده که امروز آثار فرهنگی و تاریخی زیادی در قزوین وجود داشته باشد که گردشگران زیادی را جذب می کند.

وی گفت: جشنواره و نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی جهت آشنایی هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و گردشگران با فرهنگ، آداب و سنن مردم استان قزوین و همچنین کمک به توسعه گردشگری استان قزوین برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: همچنین اجرای موسیقی سنتی و محلی، نمایش‌های آیینی اقوام، اجرای برنامه های شاد و غیره نیز در حاشیه این رویداد فرهنگی برگزار خواهد می شود.

طاهرخانی یادآور شد: بیش از ۳۵ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در پایان اضافه کرد: اولین نمایشگاه و جشنواره گردشگری غذایی از تاریخ ۴ لغایت ۷ فروردین ماه از ساعت ۱۰ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها