امام جمعه شاهرود گفت: بحران آب در کشور و استان و شهرستان جدی است، مردم هوشیار ما با مصرف بهینه برای مهار کردن این بحران مساعدت نمایند.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۰۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در پیام نوروزی خود با تاکید بر مصرف بهینه آب بر صرفه جویی در این زمینه تاکید کرد.
متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل والنهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسناالحال
سلام بر قطب دایره امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ودرود برروح بلند امام راحل (ره) و همه شهیدان گرانقدر وبا آرزوی سلامتی وطول عمر باعزت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
حلول سال نو که بهار آن مقارن با بهار معنویت ماه رجب المرجب شده را به عموم همشهریان گرامی تبریک وشاد باش عرض می‌نمایم. در امسال که با این ماه شریف شروع شده وبا آن خاتمه می‌یابد دو روز برای میلاد مولود کعبه حضرت علی (علیه السلام) در اوائل و آخر سال داریم که انشا الله سال ما را علوی خواهد کرد و امید دارم بیمن این مولود سالی همراه با پیروزی وموفقیت ومعنویت برای همگان باشد.
سال ۱۳۹۷ که از جانب امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفت باید سال همت وتلاش جهادی مسئولین و مردم شریف برای تحقق شعار سال و شکوفایی ورونق اقتصادی ایران عزیز باشد از فرصت استفاده نموده و چند مطلب راجع به مسائل شهرستان را با شما عزیزان مطرح می‌کنم.
۱-بحران"آب"در کشور واستان و شهرستان جدی است، شایسته است در کنار توجه ویژه مسئولین محترم برای سرمایه گذاری آب، مردم هوشیار ما هم با مصرف بهینه برای کم کردن این بحران مساعدت نمایند.
۲-عهد ما این است که مصلی پیامبر اعظم (ص) به مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی تبدیل شود که علاوه بر برگزاری نماز جمعه، محلی برای همه امور فرهنگی، اقتصادی، خدماتی شهرستان باشدواین هدف با تغییر نگاه مسئولین نظام اسلامی و توجه ویژه مردم عزیز همانند گذشته دست یافتنی است.
۳-مساجد مهم‌ترین محور محلات و مناطق مختلف شهرستان هستند که هر چه بیشتر به کارکرد اصلی خود نزدیک شوند آثار آن ملموس‌تر خواهد شد، همت ائمه محترم جماعت، هوشیاری وتلاش هیئت امنا و خدام گرامی وسایر نهاد‌های مستقر در مساجد می‌تواند این اماکن مقدس را به خاستگاه اساسی نزدیک کند.
از مسئولین محترم شهرستان انتظار است که با مجاهدت خستگی ناپذیر در راه خدمت به مردم شریف کوشا باشند ومردم همیشه درصحنه ما هم در کنار خادمین خود با وحدت وانسجام اسلامی مثل همیشه نقش آفرین اصلی موفقیت‌ها باشند.
امیدوارم سال پیش رو سالی سرشار از موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها برای امت اسلام وملت بزرگ ایران و همشهریان عزیزم باشد.
والسلام علیکم ورحمه الله
ارسال نظرات
پر بیننده ها