سرهنگ مجیدی موضوع الگو برداری شهدا از ائمه معصومین (ع) و انتخاب مسیر معامله با خدا را عاملی برای رغبت و استقبال خادمین شهدا دانست و عنوان کرد: شما جهادگران راه خدا و خادمین شهدا با افتخار مدال رهپویی شهدا را بر سینه ،گردن و تن آویختید که ریشه در اعتقاد و توشه برداری آخرت دارد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۰۹
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا در جلسه توجیهی خادمین مازندران در اردوگاه شهدای مازندران، با سپاسگزاری از همه خادمین شهدا از ابتدای دوره یک ماهه تا کنون گفت: شما خادمین زائران شهدا و سرزمین نور مدال افتخار جهاد و شهادت بر سینه دارید.

سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی با اشاره به چگونگی پیدایش جنگ تحمیلی، حضورجانانه، دفاع حماسی رزمندگان و جان گذشتگی شهدای الی الله ادامه داد: در حالی امام امت قیام خود را آغاز و به پیروزی رساند که شرایط دوران شاهنشاهی و طاغوتی برای جامعه اسلامی ایران بسیار ناپسند و ذلیلانه بود.

این مقام مسئول در سپاه کربلا اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی، ضدانقلاب با همدستی و حمایت اسکتبار و صهیونیست با طراحی حملات، ترور و حادثه های جنگل و ... در صدد تضعیف و نابودی انقلاب برآمدند.

معاون اجرایی سپاه مازندران  با یادآوری اینکه این توطئه ها نه تنها خللی در اراده ملت مقاوم و جان نثار راه حق ایجاد نکرد بلکه موجبات ناکامی دشمنان و بیزاری روزافزون ملت از آنان را در پی داشت و به استحکام نظام جان بخشید متذکر شد: استکبار جهانی با کمک صدام افلقی، آن جانی دیوانه، که در همسایگی ایران از گذشته بر سر مرز آبی اروند، مشکل داشت، برای اسقاط جمهوری اسلامی  با ایده اینکه به سبب نوپایی انقلاب، آمادگی مبارزه در نیروی نظامی وجود ندارد و به راحتی می تواند ایران را فتح کند، حملات خود را آغاز کرد که زمینه ساز جنگ تحمیلی دشمنان و دفاع مقدس ما گردد.

سرهنگ مجیدی ادامه داد: از انجائیکه انقلاب اسلامی ، انقلاب دینی و بر پایه اعتقادات رقم خورد، نیروهای انقلابی ما که مردم آن ریشه در دین داشتند با الگو از ائمه اطهار (ع)و در راس آن سیدالشهداء(ع) از کشور دفاع کردند و برخی جانباز، و شهید و برخی یادگار ماندند.

وی موضوع الگو برداری شهدا از ائمه معصومین (ع) و انتخاب مسیر معامله با خدا را عاملی برای رغبت و استقبال خادمین  شهدا دانست و عنوان کرد: شما جهادگران راه خدا و خادمین شهدا با افتخار مدال رهپویی شهدا را بر سینه ،گردن و تن آویختید که ریشه در اعتقاد و توشه برداری آخرت دارد.

مسئول ستاد راهیان نور گفت: رفتار و کردار شما خادمین در مواجهه با زائرین باید همراه با تواضع و سعه صدری باشد که موجبات افتخار میهمانان شهدا را به داشتن چنین عزیزانی فراهم کند که تداعی گر دوران دفاع مقدس و یاد شهدا گردد.

در این نشست و جلسه تعدادی از خادمین شهدا به منظور رفع نواقص و پیشبرد بهتر و شایسته تر موضوع خدمتگزاری به میهمانان شهدا مواردی را مطرح که سرهنگ مجیدی پیگیر آن شدند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها