خبرهای داغ:
مدیر مسجد مقام و مراسم مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم شب لیله الرغائب در نخستین شب جمعه ماه رجب در این مکان مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۱۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
مراسم لیله الرغائب در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یاسین حسین‌آبادی با اشاره به اینکه نخستین شب جمعه ماه مبارک رجب به نام لیله الرغائب نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: یکی از برترین شب‌های رجب، لیله الرغائب است و از رسول خدا (ص) روایت شده است که فرمودند: «از نخستین شب جمعه ماه رجب غافل نشوید؛ زیرا ملائکه و فرشتگان خداوند به آن شب، لیلةالرغائب می‌گویند و علت نام‌گذاری این است که، چون یک‌سوم از شب می‌گذرد تمام فرشتگانی که در آسمان‌ها و زمین هستند، در کعبه و اطراف آن جمع می‌شوند. در این هنگام خداوند آنان را مورد خطاب خویش قرار می‌دهد و می‌فرماید:‌ای فرشتگان من! هر چه می‌خواهید از من بخواهید.»

وی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن لیله الرغائب ویژه‌برنامه‌ای در سحر روز جمعه سوم فروردین‌ماه در صحن جامع مسجد مقدس جمکران با حضور زائران و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران افزود: این ویژه‌برنامه از ساعت دو بامداد روز جمعه با نوای حجت‌الاسلام میرزامحمدی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات