خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس با بیان اینکه اشتغال جوانان ثمره حمایت از کالای ایرانی است، گفت: بر عهد خود برای عمران و آبادانی پایبندیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۲۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا  ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت:  امیدوارم در سال جاری بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که "حمایت از کالای ایرانی" بود را اجرایی کنیم و عینه بثمر بنشیند، در واقع ثمرات حمایت از کالای ایرانی یعنی تولید و اشتغال، یعنی جوانان ما دارای شغل شوند که در پی آن بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیز از جمله طلاق و اعتیاد کاسته خواهد شد.

 

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: امیدواریم که در این راستا گامی بلند برداریم و خودمان هم عهدی که با مردم بسته ایم را بتوانیم به یک سر منزل مقصود برسانیم و آن برداشتن گام جدی برایعمران و آبادانی شهر و اشتغال جوانان عزیز این منطقه است.

 

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در پایان خاطر نشان کرد: توصیه ای که به همه همشهریان عزیز دارم اینست که فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار دهیم و آنهم همان حمایت از تولیدات ایران عزیز است، امیدواریم با حمایت از کالای ایرانی روزی برسد که از ایران اسلامی به عنوان قطب صادرات جهان نام برده شود.

ارسال نظرات