روزهای گرم و بهاری در انتظار آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا با شکل‌گیری جریانات جنوبی افزایش دما را داریم که روز شنبه این افزایش دما و وزش باد گرم شدید قابل ملاحظه و محسوس خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۲۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تا روز شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است.

وی ادامه داد: فردا با شکل‌گیری جریانات جنوبی افزایش دما را داریم که روز شنبه این افزایش دما و وزش باد گرم شدید قابل ملاحظه و محسوس خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: اواخر شنبه با شکل‌گیری جریانات خنک شمالی انتظار داریم شاهد وزش باد شدید و روز یک‌شنبه با تقویت جریانات شمالی شاهد ابرناکی آسمان، وزش باد و کاهش دما همراه با بارش‌های پراکنده باشیم.

این مسؤول تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز دوشنبه انتظار داریم آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده باشیم.

اسدی با تأکید بر پرهیز از روشن کردن آتش در جنگل‌های مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما داریم از هوادهی خزانه‌های برنج تمهیدات لازم را بیندیشند تا از خسارت احتمالی جلوگیری شوند.

وی یادآور شد: مسافران شنبه شب و روز یک‌شنبه با توجه به وزش باد شدید از نصب چادر پرهیز کنند تا شاهد مشکلی نباشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران کاهش موج و روزهای آینده موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها