مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهراری تبریز گفت: 18 پارک و بوستان این شهر پس از مناسب‌سازی آماده اسکان گردشگران، مسافران و میهمانان در ایام نوروز 97 است.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۳۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی مدبر افزود: این پارک‌ها در مناطق دهگانه شهرداری تبریز واقع و دارای امکاناتی مانند نمازخانه، شیر آب، آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی و سایر امکانات مورد نیاز است.
وی اظهار کرد: این بوستان ها شامل پارک مسافر واقع در بلوار استاد شهریار، پارک شمیم پایداری واقع یاغچیان در ابتدای جاده باسمنج، پارک یادگار امام (ره) واقع در اتوبان شهید کسایی و مرحله اول پارک بزرگ واقع در روبروی فرودگاه تبریز، پارک بعثت و بوستان یاس واقع در میدان آذربایجان است.
مدبر یادآوری کرد: مرکز گردشگری واقع در محل پل تبادل امام علی(ع) در جاده تهران، پارک میثاق در باغمیشه، پارک باغمیشه در میدان فهمیده، پارک قوناخلار باغی در ابتدای جاده صوفیان، پارک حجاج در جاده فرودگاه و پارک عباس دوران در جاده سنتو از دیگر پارک های تبریز برای اسکان میهمانان نوروزی است.
وی ادامه داد: پارک نیلوفر در ابتدای جاده آذرشهر، پارک کریمی مراغه ای در جاده آذرشهر، باغ گلستان در میدان قونقا، پارک مسافر در جاده باسمنج، پارک آبشار در ابتدای اتوبان پاسداران از سمت مرند و پارک ارم در روبروی بیمارستان عالی نسب نیز برای اسکان مسافران آماده شده است.

ارسال نظرات