خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز گفت: از محل اجرای نیات واقفین و خیرین 14 نفر از پدران خانه سالمندان خسروشاه در نیمه شعبان به حرم مقدس امام رضا (ع) اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۴۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام رضا جعفری در حاشیه برگزاری طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده سیدحمزه(ع)، افزود: از محل اجرای نیات واقفین و خیرین 14 نفر از پدران خانه سالمندان خسروشاه در نیمه شعبان به حرم مقدس امام رضا (ع) اعزام می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور این طرح در 12 امامزاده کلانشهر تبریز اجرا می شود که امامزاده های تبریز نیز میزبان زائران و عاشقان اهل بیت (ع) هستند.

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: در این طرح برنامه های فرهنگی متعددی برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها از لحظه تحویل سال تا 15 فرودین ماه اجرا می شود که تاکنون مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با بیان اینکه گردشگران می توانند در امامزاده های سیدمحمد(ع) جلفا، سیدابراهیم(ع) مراغه و چندین امامزاده دیگر اسکان یابند، ادامه داد: در این امامزاده ها به علت وجود منازل و مهمانسراها میزبان گردشگران هستند.

وی از حضور 59 مبلغ دینی بومی و اعزامی از قم در استان خبر داد و گفت: این مبلغان در سراسر استان در خیمه های معرفت شامل غرفه های کودکان و نوجوانان، مشاوره دینی و مذهبی و پاسخ به شبهات دینی و همچنین مشاوره وقف حضور دارند.

ارسال نظرات