سرپرست اکیپ مستندسازی گروه رادیو و تلویزیونی سپاه آذربایجان شرقی در گفتگو با بسیج:
سرپرست اکیپ مستندسازی گروه رادیو و تلویزیونی سپاه آذربایجان شرقی، گفت: تلاش مستندسازان نشان دادن گوشه هایی از واقعیت دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۴۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

کریم عباس پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ثبت و ضبط گزارش های تصویری از کاروان های راهیان نور از وظایف ذاتی اکیپ مستندسازی سپاه عاشوراست، به تصویر کشیدن لحظه های زائران را مهم ترین بخش در این مستندسازی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند؛ دوران دفاع مقدس گنجینه تمام ناشدنی است، به تصویر کشیدن حس و حال رزمندگان آن دوران و آشنایی مردم با واقعیت های آن دوران و زیارت یادمان ها، این بیان معظم له را اثبات می کند.

عباس پور با اشاره به اهمیت ثبت لحظه های خلوت و دلتنگی زائران با شهدا در مناطق عملیاتی، اظهارداشت: امروز باید این لحظه ها برای تبیین تاریخ دوران دفاع مقدس و وفاداری مردم به شهدا و ارزش ها برای انتقال آن به نسل آینده ثبت شود.

سرپرست اکیپ مستندسازی گروه رادیو و تلویزیونی سپاه آذربایجان شرقی افزود: این گروه به مدت 12 روز در مناطق عملیاتی برای ثبت و ضبط برنامه ها و حس و حال زائران حضور خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها