خبرهای داغ:
مسئول کاروان راهیان نور شهرستان بهار عنوان کرد

بازدید کاروان راهیان نور شهرستان بهار از مناطق عملیاتی

مسئول کاروان راهیان نور شهرستان بهار گفت: 45 نفر از بسیجیان شهرستان بهار در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۸۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

بازدید کاروان راهیان نور شهرستان بهار از مناطق عملیاتیسلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 45 نفر از بسیجیان شهرستان بهار در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردوی زیارتی دو کاروان از سپاه و حوزه فاطمه زهرا(س) به این اردوی معنوی اعزام شدند.

مسئول کاروان راهیان نور شهرستان بهار با بیان اینکه زائران راهیان نور مراسم تحویل سال را در منطقه هویزه در کنار شهدا برگزار کردند، ابراز داشت: همچنین برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز در کنار این اردو برگزار شد.

وی تصریح کرد: آقای فرجام یکی از راویان هشت سال دفاع مقدس در این اردو به بیان خاطرات شهدا پرداختند و زائران را با ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا کردند.

سلیمانی ابراز داشت: در منطقه طلائیه نیز حجت‌الاسلام زارعی با ذکر مصیبت امام هادی(ع) در سالروز شهادت این امام بزرگوار  حاضران را به فیض رساندند.

وی با بیان اینکه این اردو چهار روزه با مراسم لیله الرغائب به پایان رسید، عنوان کرد: در ادامه اردو نیز روایتگری و روضه‌خوانی حجت‌الاسلام طالبی در مناطق هور و کربلا 4 برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات