نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهرگفت: بزرگ‌ترین مشکلات جدی کشور درحوزه اقتصاد تدوین نشدن نقشه جامع اقتصادی از اوائل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۸۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه درنشست با استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری بوشهر با قدردانی از تلاش و خدمات مسئولان استان بوشهر و تبریک فرا رسیدن سال نو افزود: در این راستا اقتصاد مقاومتی تنها راه خنثی سازی تهاجم دشمن علیه سیاست‌های اقتصادی است که باید در سال جدید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد:تحقق اقتصادی مقاومتی دراستقلال اقتصادی، سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار است و دراین بین توجه به نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی خود یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر با دارا بودن ظرفیت فوق‌العاده اقتصادی می‌تواند الگوی کامل و جامع‌ای برای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی افزود: این استان با داشتن طولانی‌ترین ساحل با خلیج فارس توانمندی بالایی برای اجرای طرح‌های اقتصاد کرانه‌ای دارد.

صفایی بوشهری ادامه داد:آبزی‌پروری، کشاورزی، صنایع پایین دستی نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی از ظرفیت مهم اقتصادی و اشتغالزایی استان بوشهر است.

وی گفت: استان بوشهر دارای شرایط ویژه‌ای برای اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی دارد و نرخ بیکاری این استان با این همه ظرفیت اقتصادی زیبنده نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی برای ایجاد عدالت در جهان و برقراری نظم نوین جهانی و نجات انسان‌ها از اسارت جهان استکبار و استعماربه وقوع پیوست که اکنون جهان را درنوردیده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته دارای فراز و نشیب‌هایی بوده است گفت: اگر در ۴۰ سال گذشته توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان نبود، ایران اسلامی به شکوفایی فوق‌العاده‌ای رسیده بود و در این ۴۰ سال دشمنان موانع و توطئه‌های گوناگونی ایجاد کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات