خبرهای داغ:
اعزام 2هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب:
فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دزفول، از آغاز اعزام اردوی راهیان‌نور دانشجویی شهرستان دزفول به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت:امسال 2هزار دانشجو به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۸۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول،ایمان پورفهیمی گفت: اعزام دانشجویان دانشگاه های شهرستان دزفول در چند مرحله انجام شد که اسفند ماه سال گذشته اعزام اخرین اردوی راهیان‌نور دانشجویان شهرستان دزفول بود.

وی مناطق عملیاتی جنوب را مهم دانست و خاطرنشان کرد: رشادت های رزمندگان اسلام در این مناطق مثال زدنی است، آن ها در سرمای سخت و سوزان ودرگرمای داغ درخوزستان در مقابل دشمن بعثی و ضد انقلاب ایستادگی کردند.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان دزفول افزود: دانشجویان با حضور در این مناطق از رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی آشنا می شوند و متوجه می شوند که رزمندگان اسلام در بدترین شرایط نیز حاضر نشدند تا یک وجب از خاک جمهوری اسلامی از ایران جدا شود.

پورفهیمی درپایان گفت: توزیع بسته فرهنگی، استفاده از راوی و روحانی، پخش کلیپ فرهنگی و مستند های فرهنگی وکتابخوانی از برنامه های فرهنگی این کاروان 2000 دانشجویی بوده است.

گفتنی است: که 50 دستگاه اتوبوس از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان دزفول طی سال گذشته به راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها