معاون امداد و مستضعفان آستان قدس عنوان کرد:
معاون امداد و مستضعفان آستان قدس با اشاره به نقش مشاغل خرد و مشاغل خانگی در اقتصاد کشور، اظهار کرد: این مشاغل امروز حتی در کشور‌های پیشرفته دنیا هم جایگاه برجسته‌ای دارد و در کشور ما نیز می‌تواند منشاء برکات فراوانی در حوزه اقتصاد و اشتغال باشد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۹۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مهر درخشان ۴، با اشاره به اهمیت توجه به مسائل اقتصادی و ضرورت اشتغال‌زایی، ابراز کرد: آستان قدس رضوی با اینکه دارای مأموریت ذاتی و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اشتغال نیست، اما فرصت‌های شغلی بسیاری را در طی دو سال گذشته ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه مهر درخشان که برای چهارمین بار در جوار حرم مطهر رضوی اتفاق افتاد به معنای تکرار، تثبیت و به نمایش گذاشتن تولیدات خرد و خانگی و به لحاظ قیمتی ظاهرا کم ارزش نیست؛ بلکه به معنای توجه و اعتماد به توانمندی‌های مردم این مرز و بوم است.

وی افزود: ما با افتتاح این نمایشگاه می‌خواهیم به محضر مقام معظم رهبری اعلام کنیم که ما سرباز شما هستیم و تمام تلاش خود را در عرصه حمایت از تولید داخلی و بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال به کار خواهیم گرفت.

خاکسار با اشاره به این فراز از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «در کشور مسائل مختلفی داریم، ولی امروز مهمترین مسئله اقتصاد و معیشت مردم است»؛ ابراز کرد: در همین راستا آستان قدس رضوی یکی از اقدامات اصلی خود را حمایت از تولید داخلی و مشاغل خرد قرار داده است.

وی افزود: طی دو سال اخیر همکاری، همدلی و هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط مثل کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و به کارگیری ظرفیت شبکه خادمیاران آستان قدس رضوی توانسته شغل‌های زیادی را در سطح کشور ایجاد کند.

خاکسار ادامه داد: آستان قدس رضوی در طی دو سال اخیر با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی و در راستای عملیاتی کردن این دستورات اقدامات گسترده‌ای را در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی محرومان انجام داده است.

وی برگزاری نمایشگاه مهر درخشان ۴ را نشان دهنده توجه عمیق آستان قدس رضوی به موضوع خدمت و کار آفرینی و اشتغال‌زایی به ویژه برای اقشار محروم دانست.

معاون امداد و مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به نقش مشاغل خرد و مشاغل خانگی در اقتصاد کشور، اظهار کرد: این مشاغل امروز حتی در کشور‌های پیشرفته دنیا هم جایگاه برجسته‌ای دارد و در کشور ما نیز می‌تواند منشاء برکات فراوانی در حوزه اقتصاد و اشتغال باشد.

گفتنی است؛ نمایشگاه مهر درخشان ۴ از پنجشنبه دوم فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ الی ۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی واقع در باب الجواد (ع)؛ پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی دایر خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها