خبرهای داغ:
کارشناس امور بین الملل سپاه امام حسن مجتبی (ع):
جعفری عنوان کرد: راهیان نور، سر دادن شعار مظلومیت است. مظلومیت ملت ایران را جایی نمی توان نشان داد مگر در مناطق عملیاتی راهیان نور
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

جعفری کارشناس امور بین الملل سپاه امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص راهیان نور بیان کرد: راهیان نور، سر دادن شعار مظلومیت است. مظلومیت ملت ایران را جایی نمی توان نشان داد مگر در مناطق عملیاتی راهیان نور.

وی گفت: راهیان نور مکانی بسیار مقدس برای بیان حقایق و واقعیات جنگ و ظلم دشمنان است. خداوند متعال در قرآن کریم وعده داده که عاقبت امر، وارثان زمین مظلومین خواهند بود.

کارشناس امور سیاسی اظهار کرد: راهیان نور، صحنه کارزار حق علیه باطل است. وقتی جوانی، مناطق عملیاتی را از نزدیک مشاهده می کند و تحت تاثیر قرار می گیرد، در حقیقت ضمن محکومیت باطل، مبارزه خود را با ظلم بویژه نظام سلطه که آن جنایات را آفریده، مطرح می کند و این چیزی جز مصداقی برای آن «سلاحه البکاء» که در دعای کمیل یاد شده، نیست.

جعفری عنوان کرد: راهیان نور، پاسداشت مقام شهیدان است. در جای جای راهیان نور ذکر شهدای دفاع مقدس جاری است و این چیزی جز پاسداشت مقام شهید و شهادت نیست.

وی افزود: جنگ برای ما واقعاً نعمت بود. نعمتی که داشته های معنوی و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید.

کارشناس امور بین الملل تصریح کرد: تقویت روحیه مقاومت و دفاع ملی که موجب افزایش حس فداکاری و ایثارگری، افزایش احساس افتخار و سربلندی نسبت به میهن اسلامی و نیز افزایش عشق به شهدا و ایثارگران در یادمان های شهدا ایجاد می شود و همین امر لزوم بازدید از چنین فضاهایی را نمایان می سازد.

جعفری در ادامه اضافه کرد: یافته ها نشان می دهد، تاثیر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بر تحکیم باورهای دینی و مذهبی در این مناطق بر روی زائران نمایان است. و مهمی که در این برنامه فرهنگی بزرگ به چشم می خورد این است که زائران بیش از آن که در پی افزایش آگاهی و شناخت دانش باشند، به دنبال اعتقادات و باورهای قلبی هستند.

1010/پ30/ب33

ارسال نظرات
پر بیننده ها