خبرهای داغ:
رستمی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس برگی از تاریخ بلند عاشورا بوده و باید به این گنجینه بزرگ و ارزشمند توجه کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۰۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

مصطفی رستمی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص سال های دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور بیان کرد: دوران دفاع مقدس برگی از تاریخ بلند عاشورا بوده و باید به این گنجینه بزرگ و ارزشمند توجه کرد.

وی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه با عظمتی است که برای همه سنین پیام داشته و راه زندگی حیات طیبه را روشن می سازد.

ذاکر اهل بیت(ع) افزود: بعد از دفاع مقدس، راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی به شمار آمده و به همت مسوولان هر ساله از نظر کمّی و کیفی غنی تر می شود.

رستمی اظهار کرد: بنابراین دفاع مقدس هنوز به پایان نرسیده است و برای دفاع از مرزهای فرهنگی باید نیروهای ارزشی را پرورش دهیم.

وی اظهار کرد: یکی از بسترهای مناسب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت بزرگ راهیان نور است که هر ساله شاهد نوآوری در این مراسم بزرگ فرهنگی هستیم.

ذاکر اهل بیت(ع) از الطاف مهم و قابل توجه راهیان نور را تاثیرگذاری این عملیات فرهنگی بر افکار جوانان دانست و ادامه داد: با توجه به این که در کار هیچ الزامی وجود ندارد هرساله تعداد جوانانی که با شور و علاقه در این اردوها شرکت می کنند بیشتر می شود.

رستمی عنوان کرد: با وجود مشکلات مالی و فشارهای اقتصادی نمی گذاریم فعالیت های فرهنگی در قزوین با رکود و توقف روبرو شود.

وی در پایان یادآور شد: اعزام کاروان های راهیان نور، به عنوان حرکتی ماندگار است و این حرکت عظیم فرهنگی در سال های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند و امروز نیز باید آن را ادامه و فرزندانمان را با ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.

1010/ت30/ب36

ارسال نظرات
پر بیننده ها