امام جمعه موقت بوشهر:

رفع مشکلات اقتصادی اولویت اول دولت قرار گیرد/حمایت از تولیدات داخلی ضروری است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمن به دنبال فشار اقتصادی بر کشورمان است که افزایش تحریم‌ها نیز در این راستا ارزیابی می‌شود و ضروری است به عنوان یک اولویت، رفع مشکلات اقتصادی در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۱۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: در راستای اجرایی‌شدن شعار امسال رهبری، حمایت از تولیدات داخلی و کالاهای ایرانی ضروری است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی، افزود: رهبری نسبت به موضوع اقتصاد دغدغه‌مند است و سال‌هاست که برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، شعار سال را در حوزه اقتصاد تبیین می‌فرمایند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: البته بنا به آن چه رهبری در سخنرانی نوروزی فرمودند، دولت در راستای عملیاتی‌کردن شعار سال گذشته تلاش‌هایی کرده است که نیاز است امسال نیز تمرکز خوبی در این بخش جهت تحقق شعار سال داشته باشد.

هاشمی بیان کرد: دشمن به دنبال فشار اقتصادی بر کشورمان است که افزایش تحریم‌ها نیز در این راستا ارزیابی می‌شود و ضروری است به عنوان یک اولویت، رفع مشکلات اقتصادی در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد.

هاشمی عنوان کرد: برای این که شعار امسال به شکل کاربردی و واقعی عینیت پیدا کند باید زمینه افزایش تولیدات، ارتقاء کیفیت محصولات و بهره‌وری مطلوب تولیدات به عنوان اولویت تعریف شود تا ضمن فرهنگ‌سازی برای خرید تولیدات ایرانی شاهد افزایش تولید و اشتغال و در نتیجه رونق اقتصادی باشیم.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: کلید حل مشکلات اقتصادی در دست ملت ایران است و باید بدانیم که نسخه بیگانگان در این بخش شفابخش نیست.

وی با تاکید بر صله‌ارحام و توجه به خویشاوندان در سال جدید بیان کرد: ضروری است درر ایام نوروز و برنامه‌هایی که در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود، رعایت حدود الهی نیز شود هرچند اسلام مخالف شادی مردم نیست. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات