خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از افزایش بالای ۶۰ درصدی چادرخواب در استراحت‌گاه‌های شهری قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۲۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
افزایش بالای ۶۰ درصدی چادرخواب در استراحت‌گاه‌های شهری قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام جوادیان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم که در محل ستاد اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین منطقه پنج برگزار شد، با بیان اینکه در سال‌های اخیر ما بحث اسکان را در شهر مدیریت کردیم و سعی شده فضا‌های استقرار زائرین برای اسکان اضطراری محدود شود اظهار کرد: امسال افزایش بالای ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اسکان اضطراری داشتیم.

جوادیان با تاکید بر اینکه سال گذشته شرایط جوی پایدار نبود و پیش‌بینی هواشناسی دقیق نبود بیان کرد:، اما امسال تنها وزش باد پیش‌بینی شده و دمای هوا و بارش وضعیت ثابتی دارد که تمایل به سفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ۲۷ اسفند بالغ بر ۵۰۰ تخته چادر، ۲۸ اسفند بالغ بر هزار تخته، ۲۹ اسفند بیش از ۳ هزار و اول فروردین بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تخته چادر در استراحت‌گاه‌های شهری برپا شده است خاطرنشان کرد: بوستان‌های نیایش، مهدی، علوی، غدیر، فدک، امام رضا و... میزبان زائرین بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اظهار کرد: به طور کلی در این چهار روز ۸ هزار چادر در شهر قم و استراحت‌گاه‌ها نصب شده است؛ برای مدیریت شرایط اسکان باید دقت بیشتری صورت بگیرد و اگرچه محدودیت نیرو در شب داریم، ولی باید مدیریت بهتری بر هدایت مردم به استراحت‌گاه‌ها صورت گیرد.
ارسال نظرات