خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به نامگذاری شعار سال، رمز موفقیت ایران و ایرانی را اهمیت دادن به تولید داخلی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۳۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود:رهبر فرزانه انقلاب در نخستین روز هر سال با بیانات خود راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اولین روز سال مطرح می کنند.
وی اظهار کرد: محصولاتی که توسط ایرانی ها تولید شده باید در داخل کشور مصرف کنیم و تنها تولید کردن کافی نیست.
حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: باید گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم تا مشکل بیکاری و اشتغال به حداقل برسد و امیدوارم در سال 97 جهش مهمی در امور اقتصادی و معیشتی کشور باشد.
وی ادامه داد: ملت ایران همواره با اتکا به خداوند و اتحاد و تبعیت از رهبر معظم انقلاب دستاوردهای انقلاب را اعم از استقلال و آزادی حراست کرده اند.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: در 40 سال گذشته دشمنان تلاش کردند استقلال و خودکفایی ایران را مخدوش کنند ولی موفق نشدند و می توان به جرات گفت که جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور در دنیا و منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: مردم در جمهوری اسلامی آزادی انتخاب دارند و مسئولان نظام به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب شده اند.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: دشمنان نظام آزادی را به چماقی علیه ایران تبدیل کرده اند تا نظام را به هرج و مرج و تهدید بکشانند این در حالی است که در جمهوری اسلامی آزادی برای همه وجود دارد.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه آزادی باید در چارچوب قانون اساسی باشد، گفت: در همه کشورها آزادی طبق قانون کشور حد و مرز دارد.

رمز موفقیت ایران و هر ایرانی اهمیت به تولید داخلی است
وی با اشاره به اینکه عده ای تلاش کرده اند علیه ایران از موضوعات عدالت سوء استفاده کنند، افزود: کارنامه جمهوری اسلامی در اجرای عدالت در کشور قابل توجه است ولی تا رسیدن به عدالت مورد نظر رهبری فاصله داریم که باید تلاش ها افزایش یابد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به تحولات مهمی که در حوزه سیاسی در جریان است، گفت: برخی کشورهای اروپایی به بهانه نگهداشتن آمریکا در برجام، به دنبال محدود کردن ایران در برنامه موشکی هستند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: الگوی رفتاری آمریکا و غرب در سال های اخیر نسبت به ایران و سایر کشورهای منطقه، نشان داد آمریکا و هم پیمانانش قابل اعتماد نیست و به دنبال تضعیف ایران در دفاع از خود و سپس براندازی است.
وی با اشاره به حمایت سیاسی و تسلیحاتی آمریکا از عربستان افزود: آمریکا کشورهای منطقه را به تسلیحات مخرب مسلح و ایران را تهدید می کند در عین حال می خواهد توان دفاعی جمهوری اسلامی را محدود کند.
حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: این جو سازی ها برای دامن زدن به ایران هراسی و گرم کردن بازار فروش سلاح است؛ آمریکا بداند ملت هوشیار و بزرگوار ایران هرگز فریب آنها را نخواهد خورد.

ارسال نظرات