خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در آغاز سال جدید گفت: براساس رهنمودهای رهبری، حمایت از کالای ایرانی، موجب توسعه و رونق اقتصادی و نیز رفع بیکاری و مشکلات معیشتی جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۳۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: در راستای حمایت از بخش های تولیدی داخلی، خرید و استفاده از کالای تولید داخلی و ایرانی ضروری است.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم کیفیت کالاهای تولیدی کشورمان ارتقا یابد، باید از اجناس داخلی و ایرانی حمایت کنیم که این امر موجب اشتغال زایی و رونق اقتصادی در کشورمان خواهد شد.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: مسئولان و سازمان های متولی امر نیز در این راستا باید وظیفه خود در کنترل کیفیت کالاهای تولدی داخلی را به نحو شایسته ای انجام دهند.
خطیب جمعه مراغه همچنین با انتقاد از برخی سخنان در مجامع عمومی و فضای مجازی برای تطهیر دوران پهلوی گفت: متاسفانه عده ای وضعیت آن زمان را گل و بلبل و زمان استقرار نظام اسلامی را سیاه جلوه می دهند و این در حالی است که اینگونه نبوده است.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: آزادی های کنونی در کشورمان تاجایی است که درباره بزرگان نظام اسلامی انتقاد کرده و سخن می گویند و این در حالی است که در زمان شاه اینگونه نبود و کسی یارای سخن گفتن درباره مسائل کشور را نداشت.
وی ادامه داد: برخورداری مناطق محروم و روستایی از نعمت راه، آب، برق، گاز و مخابرات حتی در دوردست ترین نقاط کشور به برکت نظام اسلامی محقق شده است.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز واقعه فیضیه قم در سال 42 اضافه کرد: در این روز دژخیمان پهلوی مجلس عزاداری شهادت امام صادق را به خاک و خون کشدیند و عده ای طلاب و روحانیون را به شهادت رسانده یا مروح کردند.

ارسال نظرات