نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر لزوم توجه به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، گفت: برای تحقق شعار سال که رشد و توسعه همه جانبه کشور را به دنبال دارد، همه باید تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۴۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه نماز جمعه کرج ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز، اظهار کرد: باید در تمام حالات زندگی به خدا توکل داشت و راضی به تقدیر الهی بود.

تحقق شعار سال توسعه کشور را به دنبال دارد

وی با بیان اینکه در نظام عالم، مدیریت امور با خداوند است و هر انچه مقدر پرودگار است رخ خواهد داد، افزود: اهل تقوا به این مهم اعتقاد دارند که بایستی روش زندگی خود را بر اساس تدبیر الهی مدیریت کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در آستانه سالروز میلاد با سعادت امام جواد (ع) قرار داریم، آن حضرت به مدت ۱۷ سال رهبری شیعیان را بر عهده داشتند، گفت: امید است سال جدید برای ملت ولایتمدار ایران توام با پیروزی، نشاط و موفقیت باشد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه به پیام مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت عظیم جوانان خلاق، با انگیزه و با تقوا اشاره کرد و گفت: با وجود جوانان و نوجوانان آینده انقلاب اسلامی ایران روشن و امیدوارکننده است لذا می توان با الگو قرار دادن شخصیت های الهی چون امام جواد(ع) راه رسیدن به اهداف متعالی را تسهیل بخشید.

وی با اشاره به اینکه عده ای که به بیگانگان اعتماد دارند باید به نیروهای جوان داخل کشور اعتماد کنند تا پیشرفت گسترده کشور را شاهد باشند، تصریح کرد: بدون شک جوانان و نوجوانان مورد تهاجم و حمله دشمنان قرار دارند که باید به این مسائل توجه ای ویژه داشت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید سخت کوشی داشت تا شعار سال به معنای واقعی تحقق پیدا کند، رشد و توسعه همه جانبه کشور در گرو پیروی و عملیاتی کردن فرمایشات رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: سال ۹۴ آل سعود پلید همه جانبه به بهانه حمایت از رئیس جمهور فراری یمن به این کشور حمله کرد؛ و قصد داشت در مدت زمان سه ماه با تجهیزات مدرن غرب کار یمن را تمام کند اما این مهم محقق نشده و مردم دست خالی پیروز مبارزه نا برابر سه ساله است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری با بیان اینکه طبق مصوبه کشوری باید طرح ساماندهی اسلام آباد از طریق فرمانداری به شهرداری واگذار شود که این مهم در حال انجام است، تصریح کرد: امکاناتی در سالیان طولانی برای محرومین این منطقه فراهم شده که باید این امکانات برای محرومین هزینه کرد تا به جای دیگری منتقل نشود.

ارسال نظرات