خبرهای داغ:
معاونت روابط عمومی شهرستان البرز:
معاونت روابط عمومی سپاه شهرستان البرز گفت:مستند راویان سرزمین عشق با کار گردانی طیب امیری به مدت ۱۷ دقیقه در حال تهیه می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۵۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معاونت روابط عمومی سپاه شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج در هویزه گفت:مستند راویان سرزمین عشق با کار گردانی طیب امیری به مدت ۱۷ دقیقه در حال تهیه می باشد.
وی افزود:شهدا نقش سازنده ای در تثبیت ایران به عنوان قدرت منطقه ای ایفا کردند و توانستند الگوی فرهنگی انقلاب را به جهان صادر کنند.
هادی انصاری در ادامه اظهار داشت:پس از مشاوره های فراوان با فرماندهی سپاه شهرستان البرز عنوان راویان سرزمین عشق برای مستند برگزیده شد.
وی ضمن اشاره به مستند سازی در حوزه راهیان نور گفت:مستند راهیان می تواند به عنوان یک الگوی فرهنگی برای تبیین و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در نظر گرفته شود و رشادت های مدافعان انقلاب را به نسل های آینده منتقل کنیم.
مسیول روابط عمومی سپاه شهرستان البرز در پایان ضمن قدر دانی از دست اندرکاران این مستند گفت: اگر درحوزه مستند سازی بر حسب نیاز مخاطبین کار شود می تواند نتایج بهتری برای تبیین فرهنگ جهاد و شهادت به همراه داشته باشد.

1002/پ20/ب44

ارسال نظرات
پر بیننده ها