مسئول بسیج طلاب اردکان گفت: اگر به شعار حمایت از کالای ایرانی عمل کنیم کشور ما پیشرفت خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۶۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین حمید کمالی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: خیلی‌ها تصور می‌کنند که این نامگذاری‌ها بی اثر است. خوب چه کسی باید این وجه تسمیه‌ها را اثرگذار کند جز من، تو و ما؟!
وی افزود: وقتی تولیدکنندگان ما منتظر استقبال مردم و مردم هم منتظر بهبود کیفیت بمانند، دور باطلی شکل می‌گیرد و طبعاً شعار سال تحقق نخواهد یافت.
مسئول بسیج طلاب اردکان این سؤال را مطرح کرد که کدام یک درست می‌گویند؟ تولید کننده یا مردم؟ کدام باید پیشقدم شوند؟ جواب این است که هر دو! هر دو باید شروع کنند. قدم‌های اول، قدم‌های جهادی است و فداکاری و از خودگذشتگی می‌خواهد. شاید در ابتدا مجبور باشیم کالای کم کیفیت ایرانی هم بخریم و یا تولیدکننده با فداکاری و همه سختی‌ها و بدهی‌ها و مانند آن، کیفیت خود را بهبود ببخشد، ولی چاره چیست؟ اگر نیت ما زمین نماندن حرف امام جامعه باشد این فداکاری‌ها عندالله ثبت خواهد شد و خود مایه برکت خواهد بود.
مدیر حوزه علمیه اردکان در پایان گفت: حقیقت این است که هرکدام از ما به عنوان ولایتمداران چه تولیدکننده باشیم چه مصرف کننده باید برای تحقق شعار امسال در مصرف کالای ایرانی از خودگذشتگی داشته باشند. اگر عَلَم شعار سال را برداریم و عملی کنیم، کشورمان پیشرفت خواهد کرد و مردم ما به نظام اسلامی امیدوار خواهند شد.
ارسال نظرات