خبرهای داغ:
امام جمعه سردرود در جمع مردم این شهر با اشاره به تلاش دشمنان برای فشاهار اقتصادی برای مقابله با نظام، گفت: دشمنان هنوز از فشار بر اقتصاد کشور ناامید نشده‌اند و اولویت آن ها همچنان برای ضربه زدن به ایران همین مساله است.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۷۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌السلام جلیل جلیلی با اشاره به نامگذاری سال 97 در حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: این نامگذاری‌ها براساس اصل 110 قانون اساسی به منظور بیان جهت‌گیری عمومی مردم و مسوولان صورت می‌گیرد که از ابتکارات مقام معظم رهبری است و برکات فراوانی را عائد کشور کرده است 

وی افزود: نکته مهم در شعارها، نامگذاری حدود 10 سال اخیر با عناوین مرتبط با اقتصاد کشور است که حاکی از اهمیت این موضوع برای کشور بود.

حجت الاسلام جلیلی تأکید کرد: اگر امسال نیز مساله اقتصاد عنوان شده بیانگر آن است که با وجود اینکه مسئولان کشور تلاش‌هایی را انجام داده‌اند اما هنوز کارهای زیادی روی زمین مانده است از این رو این شعار باید همچنان تداوم یابد.
   
وی اضافه کرد: ظرفیت‌های خوبی در کشور به حمدالله وجود دارد که از جمله آن ها برخورداری از نیروی جوان و با انگیزه و متخصص، وسعت جغرافیایی و بهره‌مندی از ذخایر غنی نفتی، گازی و معدنی، دارا بودن مرزهای آبی و زمین‌های حاصلخیز و امثال اینها ما را درعملیاتی کردن شعار سال کمک می‌کند.

خطیب جمعه سردرود خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ارتش و سپاه قوی که فضای امنیت اقتصادی را فراهم می‌کند در کنار اتحاد و انسجام ملی با وجود قومیت‌های گوناگون ظرفیت مهمی است که همه باید از آن برای تحقق شعار سال استفاده کنیم.

ارسال نظرات