خبرهای داغ:
در مناطق عملیاتی جنوب کشور حس معنویت موج میزند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۹۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛احسان فردوسی که به همراه همسر خود برای خادمی شهدا در اردوگاه شهدای گلستان حضور دارند به خبرنگار بسیج گفتند:سرزمین های نور همانطور که از اسمش پیداست به ما نشان میدهد که شهدا با نثار خون خودشان نوری را آفریدند که تا قیامت مانند یک چراغ هدایت راهنمایی میکند.

این زوج جوان گلستانی در ادامه اذعان داشتند: در مناطق عملیاتی جنوب کشور حس معنویت موج میزند و وقتی میبینیم که در کانال کمیل رزمنده ها تا آخرین لحظه جنگیدند یا در فکه که قتلگاه شهدا شد و یا سه راهی شهادت در طلائیه ما را یاد ایثار و از خودگذشتگی رزمندگانی می اندازد که تا قیامت به آنها مدیونیم.

خادمین شهدای گلستانی خدمت به شهیدان را ادامه دادن راه شهدا بیان و خاطر نشان کردند:مگر نه اینکه شهیدان به میهن و دین و اسلام خدمت کردند وبا جان و دل رفتند ما هم خدمتگذاری از آنها را یاد میگیریم و این باعث افتخار است که همچین نوکری سهم ما شده است از این سفره بزرگ معنوی.

فردوسی که به همراه همسرخود در اردوگاه شهدای گلستان مشغول خدمت به زائرین شهدا هستند در پایان گفت:از شهدا میخواهیم که همیشه لباس نوکری را به تن ما ببینند و از این معنویتی که در خادمی شهدا هست از ما گرفته نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها