خبرهای داغ:
مدیر زیارتگاه های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:
مدیر زیارتگاه های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دفاع مقدس که با خون های پاک آبیاری شده تأثیر خاصی روی تمام اقشار جامعه دارد و راهیان نور در یک جمله کوتاه کارخانه انسان سازی است.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۰۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

سرهنگ بروجردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز اظهار کرد: سپاه ۱۳ نقطه یادمانی دارد که از این تعداد هفت یادمان در اختیار سپاه حضرت ولیعصر (عج)، سه یادمان در اختیار ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و یک یادمان هم در دشت آزادگان شهید سبحانی در اختیار نیروی انتظامی است.


وی ادامه داد: در ۵۰۰ کیلومتر خطوط مرز استان تمام نقاط یادمانی محسوب می شود ولی نقاطی به عنوان نقطه یادمانی هستند که اکنون حضور کاروان های راهیان نور را داریم.


مسئول یادمان های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: تمام یادمان ها و شهدا یکی هستند و هر نقطه ای شاهد تردد زائران راهیان نور است؛ با این حال یادمان هایی مثل شلمچه، فتح المبین و طلائیه به تناسب آمار بیشترین حضور زائران راهیان نور را دارند.


سرهنگ بروجردی تصریح کرد: بر اساس آمار چند روز قبل فقط در فکه ۲۱ هزار زائر راهیان نور حضور پیدا کرده بودند و همچنین بر اساس آمار اولیه اعلامی در لحظه سال تحویل ۳۳ هزار نفر زائر در شلمچه حضور داشتند.


وی یادآور شد: راهیان نور و این چراغ پرفروغ سپاه مقدس که منشأ روحیه جهاد و شهادت و درس آموختن در این مکتب است؛ از زمان کلید خوردن راهیان نور بیش از ۲۵ سال است که در خدمت آنها هستیم.


مسئول یادمان های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: تأثیر راهیان نور را در تمام اقشار می بینیم و نسل اول، دوم یا سوم انقلاب همه برای راهیان نور می آیند.


سرهنگ بروجردی تصریح کرد: نسل سوم که نه انقلاب و نه دفاع مقدس را دیده با یک هجمه به تمام معنای حملات سایبری، کامپیوتر، فضای مجازی و جنگ نرم روبرو است و با این موارد دست و پنجه نرم می کند ولی خدا را شکر دانشجویان و دانش آموزان بر اساس اعلام خودشان در رزمایش های شبانه برگزاری در پادگان ها و دیگر ایام به ما می گویند: تازه فهمیدیم دفاع مقدس چه بوده و رزمندگان چه کاری انجام داده اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال های گذشته بر اساس آمار دریافتی وزارت آموزش و پرورش بالای ۶۰ الی ۷۰ درصد تخلفات کاهش پیدا کرده است.


به گفته مسئول یادمان های سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان مهمانان خارجی هم داریم که از تمام مذاهب هستند؛ یهودی، مسیحی، بودایی و غیره می آیند که آمار آنها کم نیست؛ چند روز پیش در شلمچه یک فرد اتریشی که در کار بازرگانی بود میان زائران حضور پیدا کرده و محبت خود را به راهیان نور ابراز و از تأثیرگذاری های این کاروان ها گفت.
سرهنگ بروجردی یادآور شد: پیامک هایی که دانش آموزان می فرستند ما را متوجه تأثیرگذاری روی نسل سوم می کند.
وی در پایان عنوان کرد: دفاع مقدس که با خون های پاک آبیاری شده تأثیر خاصی روی تمام اقشار جامعه دارد و راهیان نور در یک جمله کوتاه کارخانه انسان سازی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها