خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت که راهیان نور بهترین موقعیت و فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و صنایع دستی استان خوزستان است.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۲۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز, سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با حضور در معراج شهدای اهواز در خصوص لزوم معرفی صنایع دستی و حمایت از تولیدکنندگان خوزستان برای ارائه محصولات خود به زائران راهیان نور گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی و نامگذاری سال 97 به همین نام, مسئولان امر استان خوزستان باید با حمایت از کالاها و صنایع دستی خوزستان و ارائه آن به زائران راهیان نور فضا و بستر معرفی محصولات استان و اشتغالزایی مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان دارای صنایع دستی بسیار مرغوب است, اظهار کرد: باید محصولات تولیدی استان خوزستان را از طریق زائران راهیان نور به مردم معرفی کنیم و با توجه به اینکه از تمام ایران زائر به استان خوزستان می‌آیند, راهیان نور بهترین مکان برای معرفی این تولیدات است.

سرهنگ حاجتی خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد و از تولیدکنندگان و جوانان برای اشتغالزایی حمایت شود, کمک شایانی به وضعیت معیشتی مردم و مردم استان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها