خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه نباید مردم از سوی دولت به سفر‌های نوروزی دعوت شوند، گفت: مردم باید در شهر و دیار خود به دیدار و صله ارحام بپردازند.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۳۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
نباید مردم به سفر‌های نوروزی دعوت شوند/فضای مجازی تهدیدی برای اخلاق جامعه است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه اگر انسان روزی را بدون گناه سپری کن آن روز عید است، گفت: امیدواریم که مردم در سال جاری نسبت به قوانین التزام بیشتری داشته باشند و میزان صدمات و تلفات کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه نباید مردم از سوی دولت به سفر‌های نوروزی دعوت شوند، بیان کرد: مردم باید در شهر و دیار خود به دیدار و صله ارحام بپردازند. وجود این میزان مسافرت در ایام نوروز موجب بروز ترافیک‌های سنگین و همچنین بروز تصادفات می‌شود.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امنیت کشور در شرایط کنونی در فضای حقیقی مطلوب است، اضافه کرد: در فضای مجازی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم و باید به گونه‌ای عمل شود که از تهدیدات فضای مجازی نیز جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی اخلاق جامعه را مورد تهدید قرار داده است، گفت: باید از ظرفیت‌های فضای مجازی به شکل مطلوبی استفاده شود.

آیت الله سبحانی با اشاره به شعار سال و حمایت از کالا‌های ایرانی بیان کرد: باید جلوی واردات کالا‌های خارجی به کشور گرفته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها