خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه مردم به هیچ وجه اهانت به نیروی انتظامی را نمی‌پذیرند اظهار کرد: فتنه دراویش برای عموم ملت سخت بود البته در این فتنه ما شاهد وقار و صبر نیروی انتظامی بودیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۴۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
وقار و صبر نیروی انتظامی ستودنی است/مردم اهانت به پلیس را نمی‌پذیرند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نقش مهمی در حفظ امنیت جامعه دارد، اظهار کرد: خدمات نیروی انتظامی در رخداد‌های مختلف قابل توجه است و نیرو‌های انتظامی در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی نمی‌خواهند امنیت در کشور حاکم باشد، مسؤولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم به هیچ وجه اهانت به نیروی انتظامی را نمی‌پذیرند اظهار کرد: فتنه دراویش برای عموم ملت سخت بود البته در این فتنه ما شاهد وقار و صبر نیروی انتظامی بودیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه باید با فتنه گران از سوی دستگاه‌های مسؤول برخورد قاطعی صورت گیرد تاکید کرد: باید اقدامات لازم برای ریشه کن کردن فتنه گران انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت قدرشناسی مردم از تلاش و خدمات نیروی انتظامی در ایام نوروز گفت: در این ایام نیرو‌های پلیس از آسایش و راحتی خود گذشته‌اند تا آسایش و آرامش مردم را برقرار کنند و همین مسئله موجب می‌شود که مشمول عنایت خداوند قرار گیرند.

سعیدی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی نگاه مردم نسبت به پلیس تغییر یافته است گفت: با تدابیر رهبر معظم انقلاب نیرو‌های ولایی در نیروی انتظامی خدماتی به مردم ارائه می‌دهند که برای آخرت آن‌ها ذخیره‌ای ارزشمند خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها